Etiketter

Idag var en sån där dag, ni vet, då man önskar att man fick dra täcket över huvudet och bara glömma bort världen utanför. Jag var så trött, en bra -och lång- nattsömn till trots. Skyller på att förkylningen fortfarande finns i kroppen. Hur som helst. Ville bara ha en kaffe och bestämde med en kompis, Amy, att hämta varsin gratis instant kaffekopp från köket i college. Hinner knappt säga meningen till slut förrän en kille i samma handledningsgrupp i college som mig ger mig ett kuvert och säger att det är från min hemliga ängel. Vi har nämligen dragit lott och fått varsin elev att vara hemliga änglar åt. I kuvertet finns 4 stycken gåvokort till Gloria Jeans’ Coffee (typ Roberts eller Waynes Coffee hemma i Finland) á $ 5. Hurra! Har inte nänts köpa kaffe där pga priset och fattig-studerande-du-vet-hur-det-är, men nu får jag unna mig kaffe där fyra gånger. TACK Gud och Tack Secret angel, vem du än är 🙂 Vi hämtade kaffe från köket trots gåvokorten, och blev bestörta när vi såg att mjölken var slut…. Tills vi insåg att det fanns grädde istället. Älskar grädde i kaffet, så idag blev jag verkligen dubbelt välsignad.

